SEGARC FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen )

3 posters

Go down

Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen ) Empty Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen )

Post  Swift Tue Feb 02, 2010 1:35 pm

Als dit een officiële Sega console wordt ( en niet van Blaze etc ) lijkt het me wel leuk voor de verzameling.

Sega's nieuwe console


Uiteraard niet een console om mee te dingen met Nintendo, Sony en MS, maar wel leuk voor beginnende gamers en uiteraard ... de oldskool Sega speelfanaten :-)

Swift
Admin

Posts : 224
Join date : 2010-01-17

Back to top Go down

Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen ) Empty Re: Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen )

Post  radimag Tue Feb 02, 2010 1:51 pm

Ow ziet er wel best netjes uit moet ik zeggen. Belgie kennende gaat deze hier waarschijnlijk ook weer niet uitkomen ... Dat word weer ebay'en Smile
50 pond ... dat is een €75? Dat wil ik gerust wel geven aan deze console ^^
radimag
radimag
Admin

Posts : 203
Join date : 2010-01-29

Back to top Go down

Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen ) Empty Re: Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen )

Post  Segarc Tue Feb 02, 2010 2:36 pm

(FF topic herzet , past hier beter) Wink

Ziet er wel tof uit.
Maar kan je er carts insteken enzo?
Er zijn wel meerdere consoles met voorgeladen games in.
Ik ga het eens goed lezen allemaal.
Console ziet er toch al vrij tof uit.

FF edit gedaan:

Heb het net gelezen , 50 voorgeladen games en niet veranderbaar.
Spijtig.
Het zou pas een best seller zijn als je er bv een geheugenkaart of usb stick kunt insteken
met roms op. DAT zou een kaskraker zijn denk ik.
Pas op , die gaat er nog komen zé ...

Het toffe is dat het een officieel SEGA product is , dus die zal wss nog wel in m'n collectie verschijnen Very Happy
Segarc
Segarc
Admin

Posts : 437
Join date : 2010-01-12
Age : 50
Location : Deskchair

http://www.brainiacstudio.be/segarc

Back to top Go down

Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen ) Empty Re: Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen )

Post  radimag Tue Feb 02, 2010 3:32 pm

Denk je echt dat er een console gaat komen waar je gewoon een usb-stick kunt insteken en met die games dan kunt spelen?
Lijkt mij in ieder geval vrij onwaarschijnlijk mits de roms die je op de usb stick wilt zetten nogal vrij illigaal zullen zijn :p
Maar als dat ooit zou uitkomen als een officieel SEGA product zou wel mega zijn natuurlijk.
radimag
radimag
Admin

Posts : 203
Join date : 2010-01-29

Back to top Go down

Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen ) Empty Re: Nieuwe Sega console ( oftewel nieuw doosje met oude spellen )

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum