SEGARC FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Beginnende collector (het zat er aan te komen)

2 posters

Go down

Beginnende collector (het zat er aan te komen) Empty Beginnende collector (het zat er aan te komen)

Post  wolftje Fri Apr 22, 2011 3:42 pm

Net zoals velen in hier heb ik mij reeds "suf" gespeeld aan MAME.(Ik beschik zelfs over een X-arcade Dual Joystick = Real Retro Arcade Action feeling alsook de aloude bekende 1702 Commodore monitor die toch echt een goed beeld geeft).
Een goed jaartje geleden kocht ik mijzelf een segaII master game systeem(met 3 ypads) en sinds een korte tijd ben ik de trotse bezitter van de convertor en de menacer. Very Nice stuff !
Gezien de Bug mij niet loslaat kom ik hier terecht Smile

Naar wat ben ik nog op zoek (voor dit ogenblik)
Operation Wolf
Outrun
Wonderboy (eerste versie)

Ik heb nog niet zoveel te ruilen echter indien gewenst bezorg ik de lijst met Sega games.(een 30tal dacht ik)

Drop me a msg !

wolftje
wolftje

Posts : 2
Join date : 2011-04-22
Age : 51
Location : Belgium WVL

http://www.xits.be

Back to top Go down

Beginnende collector (het zat er aan te komen) Empty Re: Beginnende collector (het zat er aan te komen)

Post  Swift Mon Apr 25, 2011 12:22 am

Hoi Wolfje, welkom op het forum.
Je gaat merken dat het hier heel rustig is geworden, maar buiten mijzelf zijn er nog wel mensen die af en toe eens komen kijken.

Ik ben eens gaan rommelen in mijn dubbele spellen maar heb de drie spellen die je zoekt helaas niet erbij zitten.
Wat betreft je collectie is het Master System een goede keuze om te beginnen; op enkele spellen na ( zoals The Smurfs 2 die voor 450 - 500 euro verkocht kan worden ) zijn de meeste titels allemaal te koop aan een mooie prijs. In pakketverkoop zit je vaak rond de 3 - 4 euro en los is het meestal een 5 - 6 euro.
Met het rommelmarktseizoen dat weer losgebarsten is, moet het zeker lukken om goedkoop een spellen en accessoires te geraken !

Swift
Admin

Posts : 224
Join date : 2010-01-17

Back to top Go down

Beginnende collector (het zat er aan te komen) Empty 32x en megacd2

Post  wolftje Sat Aug 09, 2014 9:46 am

Hallo, hallo,
Ondertussen is de verzameling al wat gegroeid.
2 megadrive II, games, everdrive, menacer, SMS module, extra joypads...
Ik ben nog op zoek naar een 32x module en een megacd..
Iemand die me dit wil verkopen ? Laat me iets weten Smile wolftje at telenet be

wolftje
wolftje

Posts : 2
Join date : 2011-04-22
Age : 51
Location : Belgium WVL

http://www.xits.be

Back to top Go down

Beginnende collector (het zat er aan te komen) Empty Re: Beginnende collector (het zat er aan te komen)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum