Boxed 32x op marktplaats

Go down

Boxed 32x op marktplaats

Post  Swift on Mon Mar 01, 2010 1:08 am

Er is er ene z'n 32x collectie van de hand aan't doen.
Ikzelf heb 2 32x toestellen, helaas geen enkele boxed. Maar 100 euro is mss wat veel ervoor...

http://link.marktplaats.nl/325852598

Of zou ik eens vragen of ie z'n doos alleen weg doet? ;-)

Swift
Admin

View user profile

Back to top Go down

Re: Boxed 32x op marktplaats

Post  radimag on Mon Mar 01, 2010 12:15 pm

Vragen kost geen geld natuurlijk en misschien als je heel veel geluk hebt doet hij alleen zijn doos weg, ook al betwijfel ik het zeer sterk =D
radimag
Admin

View user profile

Back to top Go down

Post  MegaSegaSonic! on Mon Mar 01, 2010 11:34 pm

Hoi Hoi,

Ik ken die kerel die dit aanbied, of ja tis te zeggen, ik ben er al één keer mijne
fatal fury en de sega Mega converter gaan afkopen. Hij woont in Valkenswaard wat voor mij niet echt ver rijden is! (Bree-Hamont-Valkenswaard) Is een zeer betrouwbare, sympathieke vent. Voor deze console vroeg hij 2 weken terug nog 120euro en is ondertussen al 20euro gezakt in prijs, misschien nog ff wachten mannen..... ;-)

yoyoooo
MegaSegaSonic!
Admin

View user profile

Back to top Go down

Post  Swift on Mon Mar 01, 2010 11:45 pm

MegaSegaSonic! wrote:Hoi Hoi,

Ik ken die kerel die dit aanbied, of ja tis te zeggen, ik ben er al één keer mijne
fatal fury en de sega Mega converter gaan afkopen. Hij woont in Valkenswaard wat voor mij niet echt ver rijden is! (Bree-Hamont-Valkenswaard) Is een zeer betrouwbare, sympathieke vent. Voor deze console vroeg hij 2 weken terug nog 120euro en is ondertussen al 20euro gezakt in prijs, misschien nog ff wachten mannen..... ;-)

yoyoooo

Zo ne boxed 32x steekt me wel de ogen uit :-)
Maar 100 euro is wat teveel. Is dan wel een beetje een collectors item, maar niet zeldzaam genoeg om er zoveel aan te geven. Mss zoals je zegt...nog even wachten...

Swift
Admin

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics