Me Myself and, I

Go down

Me Myself and, I

Post  radimag on Fri Jan 29, 2010 1:33 am

Hallo iedereen,

Dit is dus mijn officieel eerste post.
Ik wou eigenlijk een beetje vertellen alvast wie ik ben als persoon en hoe dat ik een sega collector geworden ben en hoe ik natuurlijk op dit forum ben terecht gekomen. We zullen alvast beginnen met wie ik zelf ben.

Ik ben Dominick Swinnen 19 jaar en studeer momenteel aan de hogeschool in hasselt genaamd PHL.
Ik studeer aan het 1ste jaar toegepaste informatica.

Ik ben dus een beginnende collector (als ik mij al collector mag noemen). Het begon allemaal toen ik zeer klein was...
Mijn ouders hadden een Megadrive I en ik speelde als kind er constant Sonic 1 op. Ik ben altijd al een grote sonic fan geweest.
Nu 4 weken geleden kreeg ik nostalgie naar die MD I en begon er dus achter te zoeken op de zolder... tevergeefs want ik vond hem niet meer.
Dus besloot ik voor een tweedehands MD II te kopen. Enkele dagen geleden heb ik mijn MD I terug gevonden op de zolder en ben ik dus in het bezit van een MD I en MD II. Ook heb ik onze oude "draagbare SEGA's" terug gevonden. Zo noemde ik ze in ieder geval. Mijn excuses dat de naam mij even tekort schiet.

Oké hoe ben ik in dit forum gerold? spin Heel toevallig eigenlijk.
Ik ben dus momenteel mijn collectie aan het aanvullen omdat deze namelijk niet groot is. Dus ben ik games aan het kopen op 2dehands en kapaza. Op een dag kocht ik wonderboy III, maar de verkoper had perongeluk thunder force II opgestuurt. Deze meneer is speciaal naar mijn thuis gereden voor het probleem op te lossen en mij het uiteindelijke spel te overhandigen wat ik gekocht had. Hij had mij te vertellen dat hij een grote sega verzamelaar was en dat hij dus op dit forum zat, en hier zit ik dan Sofal

De verkoper noemt op dit forum: MegaSegaSonic
Ik wil toch wel even vermelden dat hij een zeer goede verkoper en service bied. Dus zeker een aanrader voor games van hem te kopen, ruilen enz...

Zo dit is zowat een korte samenvatting van wie ik ben en hoe ik hier terecht ben gekomen.
Vragen mogen altijd gesteld worden natuurlijk.
In de loop van de volgende dagen zal ik eens foto's trekken van mijn mini-collectie SEGA stuff Very Happy
Ik ben iemand die alvast een poging doet tot collecten maar omdat ik nog maar een student ben zal mijn collectie niet zo snel groeien.
Verwacht zeker niet teveel van mijn collectie maar... je moet ergens beginnen natuurlijk.

Groetjes en hopelijk mag ik hier nog veel SEGA plezier beleven.
radimag
Admin

View user profile

Back to top Go down

Re: Me Myself and, I

Post  Segarc on Fri Jan 29, 2010 11:19 pm

Hey hallo,
Ja MegaSegaSonic is 1 van de grote collectors hier.
Ook de eerste die zich op dit forum geregistreerd had.
Toffe kerel ook.
Ik hoop dat je hier een beetje uw ding zult vinden.
Want het is een klein maar plezant forumpke Very Happy

Welkom op het forum hé , en veel plezier hierzo Wink

Segarc
Admin

View user profile http://www.brainiacstudio.be/segarc

Back to top Go down

Re: Me Myself and, I

Post  radimag on Fri Jan 29, 2010 11:32 pm

Merci!
Ik zal mijne weg hier wel snel vinden Smile

grtz
radimag