Me Myself and, I

Go down

Me Myself and, I

Post  radimag on Fri Jan 29, 2010 1:33 am

Hallo iedereen,

Dit is dus mijn officieel eerste post.
Ik wou eigenlijk een beetje vertellen alvast wie ik ben als persoon en hoe dat ik een sega collector geworden ben en hoe ik natuurlijk op dit forum ben terecht gekomen. We zullen alvast beginnen met wie ik zelf ben.

Ik ben Dominick Swinnen 19 jaar en studeer momenteel aan de hogeschool in hasselt genaamd PHL.
Ik studeer aan het 1ste jaar toegepaste informatica.

Ik ben dus een beginnende collector (als ik mij al collector mag noemen). Het begon allemaal toen ik zeer klein was...
Mijn ouders hadden een Megadrive I en ik speelde als kind er constant Sonic 1 op. Ik ben altijd al een grote sonic fan geweest.
Nu 4 weken geleden kreeg ik nostalgie naar die MD I en begon er dus achter te zoeken op de zolder... tevergeefs want ik vond hem niet meer.
Dus besloot ik voor een tweedehands MD II te kopen. Enkele dagen geleden heb ik mijn MD I terug gevonden op de zolder en ben ik dus in het bezit van een MD I en MD II. Ook heb ik onze oude "draagbare SEGA's" terug gevonden. Zo noemde ik ze in ieder geval. Mijn excuses dat de naam mij even tekort schiet.

Oké hoe ben ik in dit forum gerold? spin Heel toevallig eigenlijk.
Ik ben dus momenteel mijn collectie aan het aanvullen omdat deze namelijk niet groot is. Dus ben ik games aan het kopen op 2dehands en kapaza. Op een dag kocht ik wonderboy III, maar de verkoper had perongeluk thunder force II opgestuurt. Deze meneer is speciaal naar mijn thuis gereden voor het probleem op te lossen en mij het uiteindelijke spel te overhandigen wat ik gekocht had. Hij had mij te vertellen dat hij een grote sega verzamelaar was en dat hij dus op dit forum zat, en hier zit ik dan Sofal

De verkoper noemt op dit forum: MegaSegaSonic
Ik wil toch wel even vermelden dat hij een zeer goede verkoper en service bied. Dus zeker een aanrader voor games van hem te kopen, ruilen enz...